"Hendaklah orang-orang yang mendengar ucapanku, menyampaikan pula kepada orang lain. Semoga yang terakhir lebih memahami kata-kataku dari mereka yang terus mendengar dariku.
Saksikanlah Ya Allah, bahawasanya telah aku sampaikan risalah-Mu kepada hamba-hamba-Mu."


Antara isi khutbah terakhir Rasullah s.a.w.

Wednesday, September 8, 2010

Letakkan flash blog Cyber Of Jihad kami di site anda!Copy dan paste di tempat yang anda mahu!















Cyber Of Jihad-Assalammualaikum sahabat!

Blog ini sengaja kami COJ (Cyber Of Jihad) ciptakan adalah untuk mengajak serta menyeru kepada blogger lain or sesape yang kenal ngan blog nih agar menjadikan alam siber sebagai medan dakwah!So,sesaper yang mempunyai blog sendiri or what else such myspace,facebook,millatfacebook.com,twitter dan ape ntah lagi..boleh komen dan berikan url atau link anda kepada kami..akan kami senaraikan link-link yang anda sampaikan.

Sape2 yang nak antar artikel..yes!you can!You just click here.. dan bace langkah selanjutnya untuk menghantar artikel..

Jika anda ada komen untuk blog ini atau cadangan untuk menjadikan blog ini lebih menarik kami mengalu-alukan dengan segala hormatnya!Sila komen di bawah ini ea..










Ingat!Blog ini adalah blog yang bersahaja selaras dengan jiwa pemuda/syabab..antara tujuan lainnya COJ ini ditubuhkan ialah untuk menarik perhatian pemuda di alam siber ini..Insyaallah,dengan gaya kami yang bersahaja dan openminded akan mampu menarik perhatian syabab dan fatayat..Jika anda ada masalah atau pertanyaan tentang kehidupan..kami 'open'..tanye lah!Hak3

1 komen-komen-komen:

Anonymous said...

sye support from back!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails