"Hendaklah orang-orang yang mendengar ucapanku, menyampaikan pula kepada orang lain. Semoga yang terakhir lebih memahami kata-kataku dari mereka yang terus mendengar dariku.
Saksikanlah Ya Allah, bahawasanya telah aku sampaikan risalah-Mu kepada hamba-hamba-Mu."


Antara isi khutbah terakhir Rasullah s.a.w.

Wednesday, June 23, 2010

Hubungan Cola-Cola dengan Sang Babi





Coca_Cola_-_Classic


Sori la korang sumer, selama ni kurangnye aku post entri2 baru..sibuk sikit dengan exam mid year…(doakan aku dpt result yang baik2 ye)..


Satu lagi aku sibuk buat eksperimen dengan blog baru aku di blogspot…kalau korang dah baca entri yang lepas pasti korang dah tau kisah nya kalau tak.. klik sini.. aku masih tak tau buat pilihan…



Oklah kawan2 berbalik pada tajuk entri..pelik kan? apa kaitan coca cola yang manis tahap gaban tu dengan babi yang haram…ternyata kebenaran Al-Quran sekali lagi terbuti lepas tengok video kat bawah…yuckksss…



geli kan? haaa.tu daging babi..ni air coke plak…



kejam betul pebuat coca cola ni…



sesuai sangat aku post kan entri ni time2 selsema babi camni…so..


the moral of the story: renung2 kan lah..terbukti Islam itu benar tentang babi…air mendidih pun tak leh bunuh kuman2 dalm daging babi…masyaallah…


psst: aiseyman…MU kalah la…sedih2…main macam tak semangat je team MU…anyway..congrats to barca…ok la tu..dua2 team dapat treble taun ni…aku mungkin tak buat pasal match pagi tadi..kalau aku post semakin sedih plak aku dibuatnya… peace!!







"Cyber of jihad also known as cyber for jihad"

0 komen-komen-komen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails